Jag ska följa dig genom eld och vatten över land och hav

Linda säger att min blogg suger för att ja blloggar för lite. Jag orkar inte blogga när ja e här i hammarn.. det blir bättre bloggning på tisdag typ, då ja kommer hem..

Aja, igår så fick vi hämta hästen från en granne för den hade ryckt av sig när vi ryckta den.. och sen red vi på den osv. På kvällen kollade vi Det lömska nätet och The roommate. The roommate e fett bra, älskar skådespelaren Leighton Meeser.
Nu e vi hos farmor o snart ska vi tillbaka till min faster och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer egentligen.. man vet inte, om det händer något så är det oplanerat ^^
Kanske ska ja o min kusin göra blackout, haha, det verkar spännande ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

hoppas du har några jättefina sista sommarlovsdagar! :')

2011-08-10 @ 21:25:19
URL: http://ajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0