Shine and rise

Vaknade halv 9 idag.. det va för att hovslagarn skulle komma 9 men han kom vi 10, man bara -.-
Igår så gick jag, Hanna, Pernilla, Amanda o Andreas till kärlarne (badstrand) o bada, naajs, har inte bada på länge. Sen lite senare gick jag, syster och kusin Amanda ner till byn. Vi gick världens väg, genom en skog o en massa gräsfält o så ramlade vi runt 1000 gånger per meter vi ett tillfälle. Hittade också mina första blåbär :)
Iallafall, sen kom vi fram och fick åka bil hem ^^
På kvällen/natt bestämde vi (Hanna jag och Amanda) för att kolla på film, o vi började se på andra sidan, men sen kom Andreas, Daniel o Pontus o joina, har bara sovit typ 5-6 timmar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0