So let it rain again

Imorgon åker vi hem, tråkigt men sant.
Haha, igår så kollade vi inte alls på någon film, vi halvtvå (natt) så bestämde ja o Amanda att vi skulle cykla ner till byn, och de va verkligen skit mörkt, man såg knappt, och sen är de ju en skogsväg liksom genom skogen.. så vi hade bara månljuset som lampa.. sen åkte det förbi en bil mitt i allt lugn o ja tror att dom skrek fekke eller, men ja blev iallafall asskrämd ^^
Sen nere i byn e det helt dött, men endå mysigt, så vi snacka om en massa onödiga saker som vi tänker på o så gick vi runt o kolla va partypepole hade för fest.. Vi mötte Pernilla också några gånger (min kusins kusin) hon åkte förbi med sin bil runt 100 gånger ;p
Vi kom hem tio i 5 o mina händer va helt frusna.. sen va det jätte kallt i husvagnen.
Jag vill ha en cross också, nästa år, om ja börjar gymnasiet här uppe så ska ja o min kusin åka runt me dom, hah, sen vill ja ha tungpiercing, fett fint ju :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0