I have wait on you forever, everyday

Nu är vi äntligen framme i Sundsvall, nu är den bara typ en timme kvar tills vi kommer till hammarn. Skönt att komma hem, liksom varit på resande fot i typ 6 o en halvtimme :o Man vill bara pussa marken !
Hihi, nu tror jag att jag slutar med dom tidsinställda inläggen.. nu kommer jag uppdatera vilken dag som helst. Kanske imorgon, nästa vecka? who knows ;)

Aja, kör också med tidsinställda när vi ska hem, de e också tågbyte igen då. Hatar tågbyte, e så nervös när det är det. Att man råkar ta fel tåg eller åka förlångt med det tåget man sitter i, fast jag vet ju att det kommer att gå bra, så jag borde sluta nojja mej...


ni ser datumet själva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0